Podd: Därför lyckas vissa med content marketing och inte andra
Marina Kjellander
Nu har den stora årliga rapporten om content marketing släppts MarketingProfs och Content Marketing Institutes (CMI) gemensamma studie; B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends North America – en temperaturmätare på inbound och content marketing i Nordamerika.
I avsnitt 198 av Content Spanarna kan du lyssna på Malin Sjöman, Pia Tegborg och Thomas Barregren som diskuterar rapporten. Lyssna gärna så får ni insikt om några intressanta, och något oväntade, skillnader mellan de företag som lyckas bäst med att bidra till uppsatta affärsmål för content marketing, och de som lyckas sämst eller inte alls. Malin Sjöman har dessutom skrivit ett blogginlägg som belyser flera intressanta insikter från rapporten.
Lyssna och låt dig inspireras.
Lyssna här!
Hur jobbar ditt företag med content marketing idag och hur ser mixen ut av kort och långt innehåll? Hör gärna av dig och dela med dig av dina tankar!
Du kanske också gillar
Vi har glädjen att hälsa Anette Jermert varmt välkommen till team Crescando! Hon har lång erfarenhet inom marknad med flertal olika roller - senast som strategisk ansvarig och ledare för
Köpare på alla nivåer gör allt mer av sin kundresa i digitala kanaler. Då är det viktigt att sälj och marknad jobbar tätt tillsammans. En SDR kan vara lösningen när