Hoppa till innehåll

Podd: Därför lyckas vissa med content marketing och inte andra

Marina Kjellander

Nu har den stora årliga rapporten om content marketing släppts MarketingProfs och Content Marketing Institutes (CMI) gemensamma studie; B2B Content Marketing Benchmarks, Budgets and Trends North America – en temperaturmätare på inbound och content marketing i Nordamerika.

I avsnitt 198 av Content Spanarna kan du lyssna på Malin Sjöman, Pia Tegborg och Thomas Barregren som diskuterar rapporten. Lyssna gärna så får ni insikt om några intressanta, och något oväntade, skillnader mellan de företag som lyckas bäst med att bidra till uppsatta affärsmål för content marketing, och de som lyckas sämst eller inte alls. Malin Sjöman har dessutom skrivit ett blogginlägg som belyser flera intressanta insikter från rapporten.

Lyssna och låt dig inspireras.

Lyssna här!

Hur jobbar ditt företag med content marketing idag och hur ser mixen ut av kort och långt innehåll? Kontakta gärna oss och dela med dig av dina tankar!

Dela:

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

 

Post Comments

Du kanske också gillar

När det för några år sen blev känt att Kevin Spacey skulle hålla en avslutande keynote på det årets Content Marketing World höjde många ett förvånat ögonbryn.

Läs vidare

Ett huvudsakligt mål med content marketing är att vi vill hjälpa våra kunder att köpa. För att lyckas behöver vi förstå hur de tänker och agerar längs vägen.

Läs vidare

Mer inspiration direkt i din inbox?

Fyll i din epostadress så håller vi dig uppdaterad.

Sök efter mer inspiration