INSPELAT WEBINAR

CUSTOMER LIFE CYCLE MANAGEMENT – SÅ MAXIMERAR DU KUNDLOJALITETEN OCH DIN B2B-AFFÄR MED CONTENT MARKETING

Beroende på vilken studie vi förlitar oss till, och vilken bransch vi pratar om, så kostar det mellan 5 och 25 gånger så mycket att skaffa en ny kund som att behålla en. Det är därför en mycket god idé att jobba för att behålla de kunder vi redan har idag.

I webinaret för marknadsförare och säljansvariga i B2B-branschen pratar vi just om värdet av att vårda och utveckla våra kundrelationer. För det är genom att se på varje ny kundrelation som början på en ny resa – inte bara som slutet på en framgångsrik säljprocess – som vi kan maximera våra affärer! Content Marketing har kraft att maximera kundlojaliteten och därmed också affären. Ta del av konkreta råd och tips på hur du kan jobba med Content Marketing och digitala kanaler B2B under hela kundlivscykeln.

Nu finns det möjlighet att se det webinar som ägde rum i januari 2019 då du får ta del av Susanne Hägvalls och Malin Sjömans råd och tips.

Fyll i formuläret så får du en länk skickad till dig via email där du kan titta på inspelat webinar.

INSPELAT WEBINAR:
SÅ MAXIMERAR DU KUNDLOJALITETEN OCH DIN B2B-AFFÄR MED CONTENT MARKETING

Titta på webinaret direkt genom att fylla i din epostadress!