Content marketing - snabba cash eller långsiktiga relationer
Vad händer när bara 5% av en B2B-målgrupp verkligen är i marknaden vid varje enskilt tillfälle? De allra flesta B2B-köpare har dessutom skapat en egen lista över leverantörer de kan tänka sig att köpa från, innan de aktivt letar efter lösningar. 90% väljer också i slutändan en leverantör som de hade på listan från början.
Om vi ska få vara med när det blir skarpt läge gäller det att vi kommunicerar med marknaden och bygger varumärke och kunskapsledarskap så att vi finns på radarn hos hela vår målmarknad.
Vi tar upp bland annat:
- Content marketing och den hybrida kundresan.
- Inbound marketing och ABM.
- Vad som händer när 95% av marknaden inte är köpredo.
- Vikten av ett starkt varumärke.
- Content marketing bygger varumärken
Fyll i formuläret för att se det inspelade webbinariet.
Tack för ditt intresse!
WEBBINARIUM
ON DEMAND
Se inspelningen