Chansen att lyckas med ditt content marketing-arbete är fem gånger så stor om du har en dokumenterad content-strategi än om du inte har det.
– 2018 B2B Content Marketing Trends North America: CMI
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN CONTENT MARKETING?
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN CONTENT MARKETING?
Det innehåll vi nu skapat kommer att fortsätta att generera leads under flera års tid. Vinsten blir därför ännu större i ett längre tidsperspektiv.
– Per Liljenberg, Sälj och Marknadschef på WeSafe
MER OM CONTENT-STRATEGIER PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
De 7 mest lyssnade artiklarna om B2B-marknadsföring
Visst vet du att du kan lyssna på våra artiklar också? Här är de 7 mest lyssnade artiklarna från april 2023 till mars 2024.
#29 – ABM hjälper dig fokusera B2B-marknadsföringen
Account based marketing (ABM) handlar om att fokusera marknadsföringen. Från att kommunicera brett till att rikta kommunikationen mot utvalda konton.
DEL 2: Första hjälpen för B2B-marknadsföraren – så tacklar du vanliga utmaningar i ditt dagliga arbete
Så här kommer du framåt med fyra vanliga utmaningar inom B2B-marknadsföring!