
85% of B2B marketers see thought leadership as important or critical for building executive relationships with clients and prospects. Their biggest challenge: differentiation from peers and competitors in developing compelling points of view.
– ITSMA, IT Services Marketing Association, 2019
VILL DU ATT DITT FÖRETAG SKA BLI EN KUNSKAPSLEDARE?
VILL DU ATT DITT FÖRETAG SKA BLI EN KUNSKAPSLEDARE?

De senaste månaderna har vi fått feedback från både kollegor, kunder och partners i branschen. Kommentarer som ”Vad ni syns och gör bra saker. Ni ser otroligt proffsiga ut.” Nu har vi har en röd tråd i det material vi tar fram.
– Nicklas Henriksson, CMO AddPro
MER OM THOUGHT LEADERSHIP PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
Thought leadership och content marketing – hur hänger det ihop?
Thought leadership handlar om att ta vara på företagets unika position på marknaden för att generera värdefulla insikter och ge råd kring det som betyder mest för våra kunder. Vi ger tips på hur du kommer igång!
Thought leadership: Har ditt företag förutsättningarna att bli en kunskapsledare?
Thought ledership blir alltmer betydelsefullt när du baserar delar eller hela din B2B-affär på tjänster. När fler B2B-företag säljer lösningar på problem som kunderna står inför blir trovärdigheten en mycket viktigare aspekt vid val av leverantör. I bloggposten ger vi dig också fyra anledningar till varför du ska sträva efter att bli en thought leader.
Thought leadership: att leda, påverka människor och vinna kunder
IT Services Marketing Association (ITSMA) är en sammanslutning av marknadsförare från välrenommerade IT-företag såsom Cisco, HP, Nokia och Oracle. När organisationen i början av 2010 gjorde en inventering av vilka…