GRATIS EBOK: SÅ VÄSSAR DU DIN MARKNADSFÖRING MED HJÄLP AV DINA KUNDER
TIPS OCH RÅD FÖR HUR DU DRAR NYTTA AV KUNDCASE OCH REFERENSER I DIN CONTENT MARKETING
Nöjda kunder är ett av de viktigaste verktygen vi har för att bygga förtroende och utveckla relationen till nya potentiella kunder. Enligt undersökningsföretaget Ascend2 anser två tredjedelar (68 %) av alla B2B-marknadsförare att kundcase (tillsammans med undersökningar) är det content som upplevs som mest tillförlitligt.
Men trots det stora intresset för kundcase och det som ibland också kallas ”referensmarknadsföring” är det många B2B-företag som missar att utnyttja den fulla potentialen av kundberättelser i content-arbetet. Därför har samlat våra bästa tips på hur du kan dra nytta av dina befintliga kundrelationer i din marknadsföring på bästa sätt.
Ladda ner eboken så får du:
- 10 starka skäl för att jobba med kundcase
- Tips på hur du får dina kunder att ställa upp
- Inspiration kring hur du kan använda kundcase i din content marketing
EBOK: SÅ VÄSSAR DU DIN MARKNADSFÖRING MED HJÄLP AV DINA KUNDER
Ladda ner gratis