Hoppa till innehåll

Nu växlar vi upp portföljen med HubSpot

Amy Simonson

Den digitala transformationen fortsätter och 2020-talets B2B-marknadsföring blir alltmer strukturerad och automatiserad. För att växla upp arbetet med att uppgradera moderna företag och organisationer till nästa nivå introducerar vi nu HubSpot i portföljen. Med Crescandos långa erfarenhet inom inbound och content marketing och HubSpot, världens största mjukvaruleverantör av marketing automation-system, får du tillgång till allt du behöver för att transformera din marknadsföring.

Idag äger mer än hälften av köpresan rum i digitala kanaler. De flesta B2B-företag lägger också allt större vikt vid sin företagssajt, sina sociala kanaler och framför allt: ett relevant innehåll. I takt med att antalet kunder, opportunities och även kallare leads blir fler och deras engagemang i digitala kanaler dessutom ökar, blir det allt trixigare att ha full överblick över pågående aktiviteter. Vilka kontakter är mest gynnsamma att lägga tid på? Hur? Och när? Det är här marketing automation kommer in i bilden som ett stöd för att för att effektivisera marknadsföringen och automatisera företagets dialog med leads och kunder — och samtidigt bibehålla relevans, timing och förtroende i kommunikationen.

Marketing automation, content och inbound marketing går hand i hand och som ett steg i att bredda vårt erbjudande är vi glada och stolta över att nu också kunna erbjuda HubSpots marketing automation-lösning som certifierad Solutions Partner. Vi på Crescando har lång erfarenhet av att hjälpa B2B-företag växa där vi stöttar arbetet med att forma inbound strategier, skapa content, implementera systemstöd och aktivera budskapen i både egna och köpta kanaler. Med HubSpot, ett effektivt och uppskattat system för både sälj- och marknadsorganisationen, i portföljen stärker vi upp vårt erbjudande ytterligare.

Enligt Content Marketing Institute använder 39 procent av B2B-marknadsförare marketing automation för att stötta sina content och inbound-aktiviteter. Vi ser fram emot att fortsätta vara en aktiv kraft till att den siffran fortsätter att växa! Med ett smart och effektivt systemstöd står du och ditt företag rustade att ta er marknadsföring till nästa digitala nivå – och det är nyckeln till att långsiktigt lyckas med en inbound marketing-strategi.

Är du nyfiken på att komma igång med marketing automation? Kolla in våra erbjudanden eller hör av dig direkt för att prata vidare kring hur vi kan hjälpa ditt företag med ett effektivt systemstöd för inbound marketing-arbetet!

New call-to-action

 

Dela:

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

 

Post Comments

Du kanske också gillar

Lyssna på B2B-podden som gästas av Pernilla Brouzell, konsult inom Customer Experience Management, förändringsledning och marknadsföring, om värdet av och vägen till att få till ett kundfokuserat tänk i hela

Läs vidare

Christoffer Williamson, Group Digital Experience Manager på Camfil gästar B2B-podden och diskuterar martech och utmaningen att navigera i den spännande men också komplexa världen av ökad digitalisering och nya systemlösningar.

Läs vidare

Mer inspiration direkt i din inbox?

Fyll i din epostadress så håller vi dig uppdaterad.

Sök efter mer inspiration