LYFT DINA WEBINARIER TILL NÄSTA NIVÅ
För att lyfta den digitala kommunikationen till en ny erbjuder vi tre olika nivåer av professionellt planerade och producerade event
TEAMS LIVE EVENTS - DIGITALA EVENT MODELL TOP NOTCH
Du har redan en licens för att sända Team LIVE Events och vill hålla dig till Microsofts miljö av praktiska och säkerhetsmässiga skäl. Toppen! Vi hjälper dig att skapa ett LIVE-event i en digital miljö som du känner igen men sänder från en studio som erbjuder högklassiga ljud-, ljus- och supportmöjligheter. Det där lilla extra som gör det nya normala top notch.
DIGITALA INSPIRATIONSEVENT I SERIEFORMAT
Dela upp dina budskap eller affärsområden i mindre portioner och fördela dem på 3-4 webinarier och låt olika talare presentera och sköta diskussionen via chat. Anslut externa presentatörer som sitter runt om i världen och förpacka ditt event på ett smakfullt och lättillgängligt sätt i skarp miljö.
ANVÄNDARDAGAR, PANELER OCH HALVDAGSEVENT
Bjud in dina kunder och partners under en halv- eller heldag för att dela inspiration kring årets kommande strategier och nyheter. Möts i paneldebatter, intervjusoffor eller grupprum och ta ett ordentligt grepp, samlat men digitalt.
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DINA EVENT?
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DINA EVENT?
75 % av all B2B-beslutsfattare anser att digital kommunikation (digitala event) fungerar lika bra som eller bättre än traditionell kommunikation, "face-to-face".
Global B2B decision-maker response to COVID-19 crisis - McKinsey 2020
Oavsett om du är värd för egna digitala event eller deltar i ett, tror jag att du blir förvånad över de möjligheter det kommer att ge och den försäljning eventet mycket sannolikt leder till.
MER OM INBOUND MARKETING PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
De 10 mest lästa inspirationsartiklarna 2023
I vår inspirationsportal delar vi tips, idéer och inspiration kring B2B-marknadsföring. De här artiklarna har läst flest gånger under 2023.
B2B-marknadsföring 2024: 10 trender för det nya året
När vi precis tagit klivet in i ett nytt spännande år är det ett bra tillfälle att reflektera över vad vi som B2B-marknadsförare och företagare står inför på det nya året.
Probleminsikt är vägen till lyckosam inbound marketing
Inbound marketing handlar om att attrahera nya leads och kunder. Läs mer om hur varumärke och probleminsikt spelar en stor roll i den digitala B2B-köpresan.