LYFT DINA WEBINARIER TILL NÄSTA NIVÅ
För att lyfta den digitala kommunikationen till en ny erbjuder vi tre olika nivåer av professionellt planerade och producerade event
TEAMS LIVE EVENTS - DIGITALA EVENT MODELL TOP NOTCH
Du har redan en licens för att sända Team LIVE Events och vill hålla dig till Microsofts miljö av praktiska och säkerhetsmässiga skäl. Toppen! Vi hjälper dig att skapa ett LIVE-event i en digital miljö som du känner igen men sänder från en studio som erbjuder högklassiga ljud-, ljus- och supportmöjligheter. Det där lilla extra som gör det nya normala top notch.
DIGITALA INSPIRATIONSEVENT I SERIEFORMAT
Dela upp dina budskap eller affärsområden i mindre portioner och fördela dem på 3-4 webinarier och låt olika talare presentera och sköta diskussionen via chat. Anslut externa presentatörer som sitter runt om i världen och förpacka ditt event på ett smakfullt och lättillgängligt sätt i skarp miljö.
ANVÄNDARDAGAR, PANELER OCH HALVDAGSEVENT
Bjud in dina kunder och partners under en halv- eller heldag för att dela inspiration kring årets kommande strategier och nyheter. Möts i paneldebatter, intervjusoffor eller grupprum och ta ett ordentligt grepp, samlat men digitalt.
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DINA EVENT?
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DINA EVENT?

75 % av all B2B-beslutsfattare anser att digital kommunikation (digitala event) fungerar lika bra som eller bättre än traditionell kommunikation, "face-to-face".
Global B2B decision-maker response to COVID-19 crisis - McKinsey 2020

Oavsett om du är värd för egna digitala event eller deltar i ett, tror jag att du blir förvånad över de möjligheter det kommer att ge och den försäljning eventet mycket sannolikt leder till.
MER OM INBOUND MARKETING PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
#18 – Så effektiviserar marketing automation din B2B-marknadsföring
Idag har många B2B-företag investerat i marketing för att automatisera och effektivisera sitt jobb. Men hur använder du en MA-lösning på smartast sätt så att du får ut maximalt av ditt arbete?
Demand generation – revolutionerande eller kejsarens nya kläder?
Vad är demand generation? Något nytt som alla B2B-företag bör satsa på, eller nya ord på andra strategier inom B2B-marknadsföring? Vi reder ut och förklarar.
Marknadsföring och försäljning tillsammans i hela säljprocessen
Vid det här laget gissar jag att du som de flesta andra insett att B2B-kundens köpresa blivit allt mer digital! Men har du på riktigt satt dig ner och funderat över vad det betyder för ditt företag?