
Chansen att lyckas med ditt content marketing-arbete är fem gånger så stor om du har en dokumenterad content-strategi än om du inte har det.
– 2018 B2B Content Marketing Trends North America: CMI
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN CONTENT MARKETING?
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN CONTENT MARKETING?

Det innehåll vi nu skapat kommer att fortsätta att generera leads under flera års tid. Vinsten blir därför ännu större i ett längre tidsperspektiv.
– Per Liljenberg, Sälj och Marknadschef på WeSafe
MER OM CONTENT-STRATEGIER PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
Publicera ditt content resurseffektivt från hängmattan
Även under ledigheterna kan det vara viktigt att påminna dina kunder om ditt värde. Så här kan du hjälpa kunderna på köpresan med återanvänt och schemalagt innehåll.
Så maxar du B2B-marknadsföringen med mindre i plånboken
När budgeten är tight är det extra viktigt att vara kreativ för att fortsätta synas för dina kunder. Läs våra tips på aktiviteter som inte kräver alltför mycket resurser, men som kan göra stor skillnad för din B2B-marknadsföring.
Måste vi som B2B-företag finnas med på alla sociala plattformar?
Inom B2B är det minst lika viktigt att vara aktiv online som offline. Så här får du ut mest värde av de sociala kanalerna.