San Sac Group
Det har varit fantastiskt kul att få jobba ihop med Crescando som har tagit oss till en helt ny nivå. Vi uppskattar att de både fört över kunskap och guidat oss i det digitala landskapet.
– Fredrik Jaginder, CEO för San Sac Group
MARKETING AUTOMATION EN HÖRNSTEN I AKTIVERINGEN
För att aktivera det content som skapas och nå ut till målgrupp görs ett medvetet kanalval som idag består av bland annat e-postutskick; månatliga inspirationsbrev, riktade kampanjutskick, frekvent synlighet i sociala medier samt en successiv förflyttning från print-annonsering till digital annonsering.
Till sin hjälp i aktiveringen och analysarbetet har de olika bolagen i San Sac Group även ett marketing automation-system. Implementationen av SharpSpring marketing automation gjordes i nära samarbete med Crescandos teknikpartner Funnelbud.
Nu finns det ett tydligt fokus, struktur och processer på plats för att långsiktigt mäkta med att driva alla aktiviteter framåt.
– Mats Jonsson, marknadsansvarig på San Sac AB