DAGS ATT KOMMA IGÅNG MED MARKETING AUTOMATION?
DAGS ATT KOMMA IGÅNG MED MARKETING AUTOMATION?
HUBSPOT
MARKETING AUTOMATION
Crescando är certifierad HubSpot-partner och hjälper dig hela vägen från att lägga din inbound strategi, onboarda dig i system till att löpande ta fram, implementera och följa upp dina inbound marketing-kampanjer. Antingen i HubSpots inkluderade CRM eller SalesHub om du har mer komplexa behov. Då får du ett integrerat systemstöd direkt från Inbound marketing-filosofins moder.
ERBJUDANDE MARKETING AUTOMATION
Vi hjälper dig hela vägen, från att implementera din marketing automation-lösning, så kallad "onboarding", till att ge löpande stöd längs vägen. Självklart stöttar vi också arbetet med att löpande planera, sätta upp och följa upp dina inbound marketing-kampanjer med marketing automation-stöd.
ONBOARDING
Kom igång effektivt med marketing automation. Vi hjälper dig konfigurera den lösning du valt, importera kontakter, sätta alla parametrar och skapa de mallar du behöver för att kunna jobba effektivt med marketing automation.
PRIS: Från 30 000 SEK
LÖPANDE STÖD
Med ett löpande stöd hjälper vi dig följa upp, utvärdera och kontinuerligt förbättra din MA-implementation. Vi hjälper dig nå dina mål och löser både strategiska och tekniska utmaningar som kan uppstå längst vägen.
PRIS: Från 6 500 SEK/mån
INBOUND-KAMPANJ
Låt ditt MA-system jobba! Utifrån en kampanjstrategi skapar vi landningssidor, tackbrev, tacksidor och CTAer. Vi skriver nurturing-brev och sätter sedan upp kampanjen i ditt marketing automation-system - och följer förstås upp arbetet löpande.
PRIS: Från 34 000 SEK
VILL DU VETA MER OM HUR VI KAN HJÄLPA DIG?
VILL DU VETA MER OM HUR VI KAN HJÄLPA DIG?
Det är lika relevant för mindre och mellanstora företag att ha en digital närvaro som för ett företag med miljardomsättning. Min erfarenhet av digitaliseringsresor är att det är viktigt att vara med tidigt i kundens köpresa. Gärna vara den som startar den!
– Kajsa Arvidsson, CMO Genexis
MER OM INBOUND MARKETING PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
#30 – Jobba smartare med hjälp av AI
Lyssna på B2B-podden med AI-evangelisten Ulf Lesley om hur vi som marknadsförare kan använda ChatGPT och andra AI-verktyg i vår vardag.
#29 – ABM hjälper dig fokusera B2B-marknadsföringen
Account based marketing (ABM) handlar om att fokusera marknadsföringen. Från att kommunicera brett till att rikta kommunikationen mot utvalda konton.
De 10 mest lästa inspirationsartiklarna 2023
I vår inspirationsportal delar vi tips, idéer och inspiration kring B2B-marknadsföring. De här artiklarna har läst flest gånger under 2023.