DAGS ATT KOMMA IGÅNG MED MARKETING AUTOMATION?
DAGS ATT KOMMA IGÅNG MED MARKETING AUTOMATION?
HUBSPOT
MARKETING AUTOMATION
Crescando är certifierad HubSpot-partner och hjälper dig hela vägen från att lägga din inbound strategi, onboarda dig i system till att löpande ta fram, implementera och följa upp dina inbound marketing-kampanjer. Antingen i HubSpots inkluderade CRM eller SalesHub om du har mer komplexa behov. Då får du ett integrerat systemstöd direkt från Inbound marketing-filosofins moder.
ERBJUDANDE MARKETING AUTOMATION
Vi hjälper dig hela vägen, från att implementera din marketing automation-lösning, så kallad "onboarding", till att ge löpande stöd längs vägen. Självklart stöttar vi också arbetet med att löpande planera, sätta upp och följa upp dina inbound marketing-kampanjer med marketing automation-stöd.
ONBOARDING
Kom igång effektivt med marketing automation. Vi hjälper dig konfigurera den lösning du valt, importera kontakter, sätta alla parametrar och skapa de mallar du behöver för att kunna jobba effektivt med marketing automation.
PRIS: Från 30 000 SEK
LÖPANDE STÖD
Med ett löpande stöd hjälper vi dig följa upp, utvärdera och kontinuerligt förbättra din MA-implementation. Vi hjälper dig nå dina mål och löser både strategiska och tekniska utmaningar som kan uppstå längst vägen.
PRIS: Från 6 500 SEK/mån
INBOUND-KAMPANJ
Låt ditt MA-system jobba! Utifrån en kampanjstrategi skapar vi landningssidor, tackbrev, tacksidor och CTAer. Vi skriver nurturing-brev och sätter sedan upp kampanjen i ditt marketing automation-system - och följer förstås upp arbetet löpande.
PRIS: Från 34 000 SEK
VILL DU VETA MER OM HUR VI KAN HJÄLPA DIG?
VILL DU VETA MER OM HUR VI KAN HJÄLPA DIG?
Det är lika relevant för mindre och mellanstora företag att ha en digital närvaro som för ett företag med miljardomsättning. Min erfarenhet av digitaliseringsresor är att det är viktigt att vara med tidigt i kundens köpresan. Gärna vara den som startar den!
– Kajsa Arvidsson, CMO Genexis
MER OM INBOUND MARKETING PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
De 10 mest lästa inspirationsartiklarna 2023
I vår inspirationsportal delar vi tips, idéer och inspiration kring B2B-marknadsföring. De här artiklarna har läst flest gånger under 2023.
B2B-marknadsföring 2024: 10 trender för det nya året
När vi precis tagit klivet in i ett nytt spännande år är det ett bra tillfälle att reflektera över vad vi som B2B-marknadsförare och företagare står inför på det nya året.
Probleminsikt är vägen till lyckosam inbound marketing
Inbound marketing handlar om att attrahera nya leads och kunder. Läs mer om hur varumärke och probleminsikt spelar en stor roll i den digitala B2B-köpresan.