
Det är lika relevant för mindre och mellanstora företag att ha en digital närvaro som för ett företag med miljardomsättning. Min erfarenhet av digitaliseringsresor är att det är viktigt att vara med tidigt i kundens köpresan. Gärna vara den som startar den!
– Kajsa Arvidsson, CEO Seliro Group
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN ACCOUNT-BASED MARKETING?
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN ACCOUNT-BASED MARKETING?

Några av våra större kunder som vi har idag hade vi aldrig fått en möjlighet att prata med genom att sälja kallt. Där har istället relevant, värdeskapande och inspirerande innehåll varit nyckeln in till kunderna.
– Esko Airas, vd på Cellip
MER OM ACCOUNT-BASED MARKETING PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
B2B-marknadsföring 2020: 8 trender för det nya året
När vi precis tagit klivet in i ett nytt spännande år och dessutom ett helt nytt decennium är det ett bra tillfälle att stanna upp och reflektera över vad vi som B2B-marknadsförare och företagare står inför på det nya året.
Podd: Account-based marketing – är det verkligen något nytt?
En nyligen gjord studie som contenthub-företaget Überflip genomfört tillsammans med Acend2 visar att den mest drivande faktorn bakom att arbeta med ABM är ett närmare samarbete mellan marknad och sälj. Det är…
Så kan ABM göra marknadsinsatserna mer träffsäkra
Account-based marketing (ABM) är ett begrepp som har använts i marknadssammanhang i över ett decennium. Men det är först på senare år som B2B-företagen på allvar har fått upp ögonen…