
Det är lika relevant för mindre och mellanstora företag att ha en digital närvaro som för ett företag med miljardomsättning. Min erfarenhet av digitaliseringsresor är att det är viktigt att vara med tidigt i kundens köpresan. Gärna vara den som startar den!
– Kajsa Arvidsson, CEO Seliro Group

Sales Development har verkligen fått ett nytt arbetssätt. Det är lättare för dem att ta kontakt med bolagen för att vi redan har marknadsfört till dem och de känner till Sinch när säljarna hör av sig. Det är väldigt roligt att vara med på den resan.
– Anna Jäger, VP Marketing EMEA and Global Marketing på Sinch
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN ACCOUNT-BASED MARKETING?
VILL DU HA HJÄLP ATT UTVECKLA DIN ACCOUNT-BASED MARKETING?

Några av våra större kunder som vi har idag hade vi aldrig fått en möjlighet att prata med genom att sälja kallt. Där har istället relevant, värdeskapande och inspirerande innehåll varit nyckeln in till kunderna.
– Esko Airas, vd på Cellip
MER OM ACCOUNT-BASED MARKETING PÅ INSPIRATIONSPORTALEN
#19 – Marknad och sälj i den förändrade köpresan
Hur påverkar den förändrade köpresan B2B-marknadsföringen? Crescandos VD Malin pratar med Christine Sandmark om hur marknad och sälj samarbetar på bästa sätt i den alltmer digitala köpresan.
#18 – Så effektiviserar marketing automation din B2B-marknadsföring
Idag har många B2B-företag investerat i marketing automation för att automatisera och effektivisera sitt jobb. Men hur använder du en MA-lösning på smartast sätt så att du får ut maximalt av ditt arbete?
Account based marketing i sex steg
Hela 97 procent av marknadsförare uppnår en högre ROI med ABM än med någon annan strategi. Så här kommer du igång.